Už dlouho vám v hlavě běhá myšlenka na založení vlastního webu, za účelem prezentace své firmy, e-shopu, kde byste prodávali své výrobky a produkty, nebo blogu, kde budete moci předávat své myšlenka a nápady do světa nebo radit lidem? Tak neváhejte, uchopte své nadšení a hurá do toho!
V dnešní době, kdy je na internetu webů nepřeberné množství, je velice obtížené se prosadit a zaujmout něčím novým. Obzvláště těžké to budete mít v případě, že jste v tomto směru úplným začátečníkem, jenž nemá žádné zkušenosti. Podívejme se tedy na pár tipů, které vám mohou s prosazením pomoci.
Bezesporu první věcí, které si každý všimne a rozhodne se během pár sekund, jestli se vám vaše tvorba líbí, zda jste věrohodným zdrojem a zařadí si vás do příslušné škatulky, je celkový vzhled. Pokud se rozhodnete pro profesionální cestu, jistě si k práci pozvěte šikovného grafika nebo například Webdesign Zlín. Kvalitu práce tak máte zaručenou. Hlavní je, aby byl celý web přehledný, srozumitelný, úhledný a aby na něm návštěvník nalezl to co chce bez větších potíží. Pamatujete také na pořekadlo, že méně je někdy více. Zkrátka kvalita má přednost před kvantitou. Rozhodně nepůsobí dobře přehnané grafické efekty, velká kupa obrázků a všemožných vymožeností. Hlavním úkolem je tedy vytvoření přirozeného a příjemného prostředí. Je jasné, že pokud si zvolíte cestu přes známé weby, které nabízí vytvoření stránek zdarma, moc změn zde nenaděláte.
Na toto téma bylo prováděno i několik studií, které měly za úkol zjistit, zda má vzhled (například e-shopu) vliv na prodej. Výsledky byly neuvěřitelné. Přišlo se totiž na to, že i naprostá maličkost, jako je například jen barva ikonky nebo trochu jiné zbarvení obrázku, mají na prodej až neskutečný vliv.
Chcete-li se pustit do blogování, nejdříve si ujasněte, zda máte opravdu co předat a zda tyto informace umíte prezentovat zajímavým, působivým a autentickým způsobem. Není totiž nic horšího než bloger, který se neumí vyjádřit. Rozhodně se nenechte zaprodat jen za účelem vidiny vyšších výdělků. Spousta blogerů po čase, během kterého si udělají poměrně silnou fanouškovskou základnu, sklouzává k propagaci výrobků. Ano chcete-li doporučit produkt, se kterým máte skvělé zkušenosti a chcete je předat dál, rozhodně neváhejte. Neztrácejte ale sami sebe. Pamatujete také na to, co už jsme si řekli, tedy že kvalita má navrch před kvantitou. Nemá totiž vůbec žádný smysl vypouštět do světa každý den dva články, které nebudou mít hlavu ani patu a čtenáři naprosto nic nepředají. Dojdou-li vám nápady raději si dejte na chvíli volno, než abyste začali kopírovat od ostatních.